RUČAK ZA POLA SATA SLANI KOLAČ OD JOGURTA

Kad nam se jede nešto fino ,a brzinsko, a u hladnjaku i nema bog zna što, onda za večericu jedemo ovo… Moja draga teta Neka ima puno takvih aduta u rukavu , pa eto , na vaše traženje i recept koji mi je ona dala i koristim ga tek dvadesetak godina….

Sastojci

tijesto

1 običan jogurt (čvrsti)
2 jaja
2 šalice od jogurta brašna
1/2 pola šalice od jogurta ulja
1/2 šalice od jogurta mlijeka
1 prašak za pecivo
sol, papar
nadjev

1 šalica od jogurta naribanog sira
1 šalica od jogurta narezane puretine
masline po želji





Priprema

Izmiješati mikserom jaja (cijela) i jogurt, dodati brašno s praškom za pecivo ,te polako ulje i mlijeko da smjesa ne bude pretvrda .

Naribati sir (gaudu ili bilo koji drugi ) i narezati puretinu na rezance u količini šalice od jogurta , dodati začine , te polako umiješati u tijesto.
Nabockati masline po vrhu (ali nije obavezno ).
Ja sam u ovaj naribala i pola tikvice jer sam je imala u hladnjaku.
Izliti u namazan pleh i peći 25 min na 180*.




Izvor: www.coolinarika.com

0 komentari:

Objavi komentar

Translate

Facebook stranica

Popularno u posljednjih 7 dana

Pokreće Blogger.