SVOJIM UKUSUM I PRIPREMOM OVA PITA ME FASCINIRALA: BRZA PITA SA JAIMA

Još jedan recept od Anabel L.....Za sve one koji preko pp pitaju gdje sam i što me nema???Hvala svima i koji su komentirali i isprobavali moje recepte-odgovorit ću na sve poruke čim si osposobim laptop....Do tada budite mi dobro i kuhajte fino!!!
Sastojci

    tijesto;
    oko 4 dcl brašna glatkoga
    15 dag maslaca
    4 v.ž vode
    1 m.ž soli
    nadjev;
    15 dag špeka(slanine...)
    3 kuhana krumpira
    10 jaja
    1 dcl
    mlijeka
    sol,papar,vegeta
    2 v.ž svježih začina(bosiljak,peršin,mladi luk...)ili suhih






Priprema

    1.
    Zamijesiti tijesto od brašna,maslaca, soli i vode pa ga staviti u frižider.Skuhati 2-3 krumpira(ja sam ih narezala na šnitice da se prije skuhaju).Špek i začinsko bilje sitno nasjeckati.U kalup (ja koristila okrugli promjera 30 cm)a može i pravokutni staviti pek papir i razvaljati 2/3 tijesta tako da rubovi budu podignuti oko 2 cm.
    2.
    Po tijestu rasporediti špek,kuhani krumpir,začiniti.
    3.
    Na pitu tada razbiti oko 6-8 cijelih jaja.

    4.
    Preostala jaja izmiješati s mlijekom ,pa tom mješavinom zalijati pitu.Paziti da se ona cijela jaja ne razbiju već moraju ostati cijela.
    5.
    Od ostatka tijesta kojeg razvaljamo tanko kao i 1 dio tijesta narežemo široke trake oko 1,5 cm i stavimo ih preko pite tako da napravimo rešetku.Premažemo s razmućenim žumanjkom s malo vode.
    6.
    Pečemo oko 12 minuta na 200 stupnjeva, i onda još oko 40 minuta na 180 stupnjeva.





    Izvor:   www.coolinarika.com

0 komentari:

Objavi komentar

Translate

Facebook stranica

Popularno u posljednjih 7 dana

Pokreće Blogger.