Prvi u mojoj svesci, dobila sam ga od komsinice kad sam se udala i mojima je nekako postao omiljen. !





Sastojci
kora
5 kom jaja
5 kasike secera
5 kasike brasna
2 kasike kakao
sirup
300 g secera
250 g vode
fil
1 l mleka
16 kasike brasna
16 kasike secera
3 kesice vanilinog secera
250 g margarina
1 flasica limunovog ekstrakta
glazura
100 g cokolade
malo ulja
malo mleka





Priprema
1.
Umutiti patispanj od navedenih sastojaka, sipati u podmazan duguljasti pleh i peci oko deset minuta.
2.
Za sirup staviti secer i vodu da provri, malo ukuvati i preliti preko hladnog patispanja.
3.
Fil: Od litre mleka oduzeti malo i razbiti brasno, a ostatak staviti sa secerom da provri. Umesati brasno i skuvati krem, pa staviti 3 vanilice i ostaviti da se ohladi.
4.
Posebno umutiti margarin sa limunovim ekstraktom ili korom od limuna i sjediniti sa hladnim kremom.Dobro umutiti i premazati patispanj.
5.
Za glazuru otopiti cokoladu, malo mleka i malo ulja i premazati preko fila.
6.
Dobro ohladiti i seci na kocke.

Posluživanje
Napomena: Do sad sam ih uvek pravila po receptu, ali sam sad izvrsila neke promene pa da napisem. Stavila sam 5 kasika gustina i 9 kasika brasna u fil, cini mi se da mi nikad nisu bile lepse nego sada, tako da preporucujem da probate i ovaj nacin. U glazuru sam dodala kasiku meda, malo mleka, 3-4 kasike otprilike i ulja isto toliko, i naravno cokoladu, sve odokativno, i super je, sece se lepo,  ne puca.

Izvor: www.coolinarika.com

0 komentari:

Objavi komentar

Translate

Facebook stranica

Popularno u posljednjih 7 dana

Pokreće Blogger.