RECEPT BEZ KVASCA ZA HLEBČIĆE KOJI SU BUKVALNO GOTOVI ZA 15 MINUTA!!!

Dobila sam od moje tetke recept za hlebčiće bez kvasca koji su bukvalno umešeni i ispečeni za 15min. Ja sam se oduševila ukusom

Sastojci:

        200 ml. jogurta
        200gr. belog (može i crnog) brašna
        50gr.kukuruznog brašna,
        2 ravne kafene kašičice soli,
        pola kašičice sode bikarbone.





Priprema:

    Sve sastaviti, umutiti prvo kašikom, a posle završiti rukama. Sasuti na pobrašnavljen
    sto, podeliti testo na 6 loptica, staviti u tepsiju pa u zagrejanu rernu. (ja rernu
    uključim da se greje pre nego što počnem da mesim testo, ništa ranije) Peći oko
    10min. na 200 stepeni. Ispečene hlebčiće vaditi mokrim rukama – “umiti” svaku, pa
    ostaviti da se malo prohlade.





Izvor: www.kuhinja-i-ideje.blogspot.com

0 komentari:

Objavi komentar

Translate

Facebook stranica

Popularno u posljednjih 7 dana

Pokreće Blogger.